14/3 2010

Heej!
I dag är det Söndag. En urtråkig Söndag. Jag har ringt till min kompis Linnea fasst ingen har svarat. Spelade nyss på gosupermodel.se men jag är lat årkar inte spela mer nu. =/ Jag har lite ont i ryggen. Hm... Om nu inte Linnea är hemma var är hon då? Det får jag tänka på senare. Åh jag har inget att göta och inget att skriva. Eller ska jag ringa till Jolin? Nja nej är för lat och gillar inte henne så mycket. Men Isan då? Ska jag ringa till Isan? Nej! Ja, ja jag loggar in på gsm (gosupermodel) Eller nej hur kan jag? Eller jo jag kan fast jag vill inte. Mamma och pappa frågade nyss om jag vill ha kött och grateng från igår man jag svarade nej gör jag är inte så hungrig eller snarare sugen på kött och gratäng. Jaha då får jag väl äta hamburjare sen istället. Det ska bli gott. Men nu loggar jag in på gsm elr nu ja nu då nu loggar jag in på gsm!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0