Välkommen


Hej! Jag heter Julia och är 9 år! Kolla längre ner så kommer du att hitta något du gillar.

Du är UNIK alla är UNIKA både jag och du och alla andra i världen!

Jag gjorde den här bloggen den 13 mars före vi skulle äta middag. Jag gillar färgen lila och jag vet inte varför men den färgen är en fin färg!

Mina mål:

Att bli duktig på att stava
Att bli bra på att läsa
Att bli en bra kompis
Att ha kul
Att bli medlem på gosupermodel.se
Att hitta något att göra
Att hålla på med min kanin

Snart har jag klarat alla mina mål! =)

Miley Cyrus + Hannah Montana biler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jag gillar Miley Cyrus och Hannah Montana

 

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Din blogg är SÅÅ snygg!!

2010-03-14 @ 10:10:24
URL: http://?????????.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0